Re: Problemes amb el gnome per obrit una altra sesio amb ALT CTR F1

El 22/06/04, a les 00:12:14, calbasi ens deleità amb les següents paraules:
> D'altra banda quan estic al gnome no puc penjar la sessió amb el
> ALT-CTR-backspace ni canviar de terminal amb els CTR-ALT-F1 etc ni fer
> el ctr-alt-supr per penjar-ho tot... No m'havia passat mai aquest
> autobloqueig...

doncs no se pas el que es aixo, pero a mi tb em passa

tinc l'entrada al sistema amb el gdm, i tinc el mateix problema, encara
que al arrencar no ho faci (jo) amb gnome, sino amb xfce...

algun lio raro deu tenir, pq en una altra actualitzacio des de stable a
testing no m'he trobat amb aquest cas... (jo tinc alguns paquets de sid,
pero no se si deu ser per aixo... i no se si en tinc algun de gnome en
sid)

si em dius que et passa amb el gnome (i si a sobre no utilitzes gdm, que
no ho se...), aixo es que hi ha algun lio raro...

a saber... algu te mes informacio?

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."