Problemes amb el gnome per obrit una altra sesio amb ALT CTR F1

Hola,

He passat d'una estable a una testing canviant el "stable" per "testing"
a les sources i comentant la línia dels security update (vaig llegir que
només eren per la estable).

Bueno, he tingut problemes diversos (se'm va esconyar el lilo, hi havia
problemes amb el kde i encara no l'he instal·lat...). Però de moment em
trobop amb un problema curiòs i emprenyador amb el gnome. Resulta que
per començar entro i no m'apareix enlloc la barra d'estat del gnome amb
els 4 escriptoris, les finestres minimitzades, els menú per fer un
logout, etc. Algú sap que passa?

D'altra banda quan estic al gnome no puc penjar la sessió amb el
ALT-CTR-backspace ni canviar de terminal amb els CTR-ALT-F1 etc ni fer
el ctr-alt-supr per penjar-ho tot... No m'havia passat mai aquest
autobloqueig...

Treballo amb una màquina vella, un pentium 350 que va una mica lent...
però no crec que sigui això...

Algú sap que passa o com es pot resoldre? Havia pensat, a males, de
desinstalar el gnome esborrant els fitxers de configuració i tornar a
instal·lar-lo...

Gràcies per avançat,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la