Re: access adsl amb debian

Bé, si que tenia un client dhcp, concretament el dhcp-client, però no sé
perquè, no funcionava. I parlo en passat perquè després de trastejar amb el
webmin per veure si trobava alguna eina de configuració, em vaig emocionar i
vaig tocar més coses del compte (més que res per curiositat, doncs mai m'ha
agradat el webmin, sempre m'ha fet més mal que bé al configurar a través
seu). El resultat és que el sistema s'en va anar en orris, o gairebé; em vaig
quedar amb una consola peladeta que donava kernels panics de tant en tant.
Així que vaig tenir l'excusa perfecte per reinstalar un sistema base i
actualitzar-lo a Sarge. Ara la connexió a internet a través del router va com
una seda (de fet, és el que he utilitzat per actualitzar). La llàstima de
fer-ho així, és que m'he quedat sense saber perquè c*ll*ns no funcionava la
xarxa amb dhcp, quan amb ip estàtiques anava perfecte. Unaltre dia serà.
Gràcies a tots pels consells.
Ricard