Re: compatibilitat versions ext2?

On dc, 2004-06-09 at 22:48, MarC wrote:
> acabo d'entrar nou a la llista, salutacions a tothom
>
> soc nou a la distri Debian pero em considero ja amb nivell mig en
> usuari/configuracio Linux...
>
> estic migrant de Mandrake 9.2 a Debian Sarge i tinc problemes...

Sobre això que comentes no et podré ajudar massa. Només dir que el
QTParted que vé amb la Knoppix 3.4 donava un missatge semblant sobre una
partició formatejada amb ext3 (no ext2). No sé si pots "passar"
d'aquesta home durant la instal.lació i muntar-la a posteriori...

> per cert, arrel d'aixo o d'altres coses, tenint en compte que tinc
> intencio d'usar programes bastant recents, m'aconselleu usar la versio
> unstable o testing? la Sarge es prou avançada? Jo nomes busco una
> estabilitat relativa (similar a Mandrake per exemple, que no es cap
> meravella i menys en KDE 3...)

Jo vaig amb la unstable i he tingut molt pocs problemes. Primer tenia
certa por als bugs, però algú em va aconsellar que m'instal.lés el
paquet apt-listbugs el qual, abans d'actualitzar res, mira si els
paquets a actualitzar tenen bugs oberts, i si és així et dóna la opció
de mantenir les versions antigues, etc.

Desconec el nivell de modernitat que té la sarge en aquests moments,
però et puc dir que hi ha cert software que en el seu dia només he
trobat a la inestable, i que necessitava pel portàtil (nuclis
actualitzats, drivers per la càmera digital, etc.)

Orestes.