Re: No puc bootar amb cap kernel 2.4!!

En/na Gerard Forns ha escrit:
En principi, si pots botar amb un 2.2, hauries de poder-ho fer amb un 2.4

Perque no agafen el config que et deixa a /boot, el copies a /usr/src/linux amb el 2.4.x i fas make oldconfig (crec que ya hi era en els 2.4)?

No se, es una idea

	Miquel (a.k.a. Ktalà)

Hola,

Tinc un problema amb un nou Barebone equipat amb processardor AMD XP 2000.

Fa unes dues setmanes que le vaig adquirir i hi vaig instal·lar una debian woody estable amb el kernel 2.2, el qual ha funcionat i funciona sense cap tipus de problema.

Però al intetar instalar-hi qualsevol kernel 2.4, el Barebone es queda penjat a :

Uncompresing linux... Ok, booting the kernel

He intentat compilant un kernel, instal·lant des del CD la imatge bf24, arrencant amb la imatge de rescat rescbf24, amb una knoppix (que per defecte vé amb el 2.4), ni amb un red hat!!

Tots es  queden penjats al mateix lloc.

Sembla que sigui un problema de hardware però he canviat la memòria i el disc i tampoc em deixa....

Estaria mol agraït si algú em podes donar alguna idea del que podria fer... estic desesperat!!

Moltes gràcies..

--Gerard