Re: Wireless: problemes amb S-Link DWL-G650

En/na Joan Valduvieco Llopart ha escrit:
Les,
Els moduls que pretens compilar necessiten les caçaleres del nucli per a
poder-se compilar. Per tant si es un nucli de debian t'hauras
d'instal.lar el paquet kernel-headers que toqui.

Val, instal·lant les capçaleres he resolt aquest problema. Mirant les FAQ del madwifi deien que havia de tenir els sources instal·lats i això és el que vaig fer, però com que vaig com un lloro repetint el que em diuen sense entendre què faig... ;)

Ara en tinc un altre però sembla que ja és cosa del madwifi en si, ja que no només m'ha passat a mi...
http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?thread_id=4835161&forum_id=33958

O sigui que gràcies i a veure si puc posar en marxa aquesta targeta. Si existís una propera vegada crec que tiraria directament per una que tingui chipset prism54, que si apareix ja als mòduls per defecte per algun cosa serà... :)

Quim