Re: Targetes wireless

Tinc POR!!

He trobat un paio que em ven aquesta Buffalo etc que comentes, però ell diu que no te clar que pugui funcionar amb Linux. Er... em puc fiar de tu? :)

Hi,

I never heard that this card (BROADCOM G54 Chipset) will be supportet by any
LINUX!!!!

The older 11 Mbit Buffalo (an ORiNOCO OEM Card with HERMES Chipset) is fully
supported, but NOT the newer one!!!

Regards
Lutz Kleemann
meconet . menschen.computer.netzwerke
modernes ICT-Consulting
Im Technologiezentrum Siegen, Eingang C
Birlenbacher Str. 18 . 57078 Siegen . Germany
Tel.: +49 271 31335-00. Fax: +49 271 31335-09
Hotline: 07000 / meconet (6326638)
Internet: www.meconet.de . E-Mail: info@meconet.de

besuchen Sie auch unser 'wireless networking special' unter
http://www.wireless-lans.de

En/na Xarx ha escrit:
A Divendres 04 Juny 2004 08:07, Quim Gil va escriure:
..

Algú pot recomanar una targeta PCMCIA per a conexions sense fils que no
tingui problemes per a treballar amb Debian?

Val la pena que la compri d'aquestes de 54Mbps?

Em sembla que hi han modems-routers adsl que van a 54 que estan bé de preu.

Per si serveix, tinc un portàtil Acer Aspire 1300.

Vaig comprar fa uns 15 dies per 65 € + iva una Buffalo CardBus AirStation g54
Va anar a la primera! amb un Aspire 1351

Salut

Xarx