Re: Recomanació de tarjetes ethernet (la meva va del router)

podria ser que si hi ha alguna altra màquina a la xarxa que estigui
xuclant amb algun programa p2p la connexió mori. els routers senzills
solen omplir amb facilitat el seu buffer i de cop no deixa crear noves
connexions. si reinicies el router i tornes a tenir connexió vol dir que
tens un d'aquests problemes. fins i tot encara que no hi hagi cap p2p
acaparant la xarxa és probable que aquests aparells es saturin ja que no
estan fets per aguantar molta canya.

fins ara

Guillem Barba, vares dir:

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>