Automontant dispositius

Hola

Vosaltres utilitzeu automounters?

Jo mai n'he utilitzat, però ara per qüestions de feina he de preparar una màquina per a Idiotes. O sigui, amb un automounter que detecti la presència del CD o disquet, el monti, i faci sortir el Nautilus.

Què em suggeriu? He provat diverses coses (gnome-volume-manager, autofs..) però la cosa no acaba d'anar bé. Poso un CD-ROM, i he de montar-lo jo semi-automaticament (boto dret -> discs -> CDrom). I per a colmo, a l'hora d'expulsar-lo, es queda bloquejat. Ni botó d'eject, ni Botó dret -> Desmontar volum....

I ja per acabar, una pregunta potser un pèl típica: Què creieu que és millor per a "Idiotes", un KDE o Gnome?

Moltes gràcies

Andreu Bassols i Alcón
Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
Weblog personal: http://annys.eines.info/raims