Re: error desempaquetant console-common

On dt, 2004-05-18 at 00:05, Albert Solana wrote:
> Hola,
>
> Ja fa uns dies que a l'hora d'actualitzar el sistema mitjançant apt em
> dóna un error en el moment de descomprimir el paquet
> console-common_0.7.41_all.deb.
> Concretament es mostra el següent:
>
> S'està preparant per a reemplaçar console-common 0.7.38 (fent servir
> .../console-common_0.7.41_all.deb) ...
> dpkg: s'ha produït un error en processar
> /var/cache/apt/archives/console-common_0.7.41_all.deb (--unpack):
>  el subprocés pre-installation script retornà el codi d'eixida d'error
9

He comprovat que hi havia la versió 0.7.42 del paquet console-common a
unstable (normalment em descarrego els paquets de testing) i l'he
instal·lat tot seguint els següents passos.

Eliminar el paquet antic de /var/cache/apt i descarregar el nou amb la
comanda:

 apt-get -t unstable install console-common

m'he descarregat la versió 0.7.42 que sí que s'ha descomprimit i
instal·lat correctament. D'aquesta forma ja he resolt el dubte i comento
la solució per si a algú li passa quelcom semblant.

Fins una altra!

--
Albert Solana - also known as Txena -