error desempaquetant console-common

Hola,

Ja fa uns dies que a l'hora d'actualitzar el sistema mitjançant apt em
dóna un error en el moment de descomprimir el paquet
console-common_0.7.41_all.deb.
Concretament es mostra el següent:

S'està preparant per a reemplaçar console-common 0.7.38 (fent servir
.../console-common_0.7.41_all.deb) ...
dpkg: s'ha produït un error en processar
/var/cache/apt/archives/console-common_0.7.41_all.deb (--unpack):
 el subprocés pre-installation script retornà el codi d'eixida d'error 9

M'he esperat uns dies per si sortia una nova versió del paquet però no
apareix. Normalment, em descarrego els paquets de ftp.us.debian.org i
avui he provat d'esborrar el fitxer i descarregar-me'l de
ftp.es.debian.org però he obtingut els mateixos resultats.

Algú em podria comentar a què es degut aquest error i com operar per a
solucionar-ho?

Gràcies,

--
Albert Solana - also known as Txena -