Re: Problemes variats amb el teclat

Gràcies per la solució, ara ja torna a funcionar tot correctament.

Per cert, fa temps que em corre pel cap la idea de fer un PMF en catala de linux, on es pogués "votar" quan una resposta t'ha solucionat el problema, de manera que al capdamunt de tot hi hauria les preguntes/solucions més freqüents (a part d'un buscador...). No sé si aquí es el lloc per comentar aquesta idea però crec que ajudaria a solucionar bastants problemes de manera més ràpida.

lluis

En/na Jordi Mallach ha escrit: