Re: Monitor y X

El Miércoles, 5 de Mayo de 2004 18:28, Debianita escribió:

> [...]
teclat (no sé el  mouse, no puc probar-lo al no tenir X) va bé.

Hola:
El switch no en tè la culpa. Jo he instal·lat un knoppix a un ordinador amb un
KWM sense problemes.
Bé, sense problemes no: vaig tenir problemes amb les X, que vaig resoldre fent
una des-instal·lació i una reinstal·lació de les X amb apt-get.
Val a dir que amb el Woody no vaig poder instal·lar les X, doncs em donava el
problema que dius tú.
Sembla que les X que porta el Woody no reconeixen segons quines targes
gràfiques.
Sento no poder-te ajudar més, però soc tant o més ignorant en Debian que
ningú..:-)

--

Salutacions,

Josep Lloret