Monitor y X

Hola,

No tinc manera d'aixecar les X.

He probat les mil i una opcions a partir de dpkg -reconfigure
xserver-xfree86 y també amb l'ús de xf86config. A més, vaig buscar la
fitxa tècnica del monitor (un vell LG StudioWorks de 15") per tal
d'assefgurar-me de les tasses de refresc i altres variables.

Però res, no hi ha manera.

El error que em dona el log és el següent:
AddScreen/ScreenInit failed for driver 0

El monitor en qüestió no conecta directament amb la TG (una vella d3fx
Voodoo3, per cert) sino que passa per un switch KVM. Hi te alguna cosa
a veure el switch? en princi crec que no, doncs el teclat (no sé el
mouse, no puc probar-lo al no tenir X) va bé.

Gràcies per l'ajuda.