De: marcos@tenak.net [mailto:marcos@tenak.net]
Enviado el: lunes, 19 de abril de 2004 9:23
Para: debian-user-catalan@lists.debian.org
Asunto: Re: Canvi de placa base ... reinstal.lació?

Hola,

bé ... ara ja no puc ni arrencar amb el vell (el sr. windows al reinstal.lar
s'ha menjat el sector d'arranc...) i no tinc cap disquet amb el Lilo.

He provat el live-cd. Bé, un cop compilat el kernel (em van caler un parell
d'intents ja que em va donar un parell de segmentation fault) tinc el paquet
.deb, guai, pero ... com l'instal.lo a la instal.lació que tinc al disc dur
no a la que tinc executant? No sé com fer-ho.

Gràcies.

Marcos