De: Lluís Forns Puigmartí [mailto:boig@ya.com] Enviado el: lunes, 12 de abril de 2004 2:57
Para: debian-user-catalan@lists.debian.org
Asunto: configurant webmin...

estic instal·lant un servidor a casa i li vull posar el mínim d coses possibles. Per facilitar-me la feina d configurar el samba havia pensat en instal·lar-hi el webmin (temporalment) i fer-ho amb els seus assistents; però desrpés d'intal·lar, al intentar accedir des d'una altra màquina (el servidor no té X...) en diu que l'accés està denegat; he fet un dpkg-reconfiure però no hi ha la opció allà... algú sap quin fitxer he de modifiacar perquè accepti connexións d'altres ordenadors?

gràcies