maleït spam ...

hola de nou albert,
estic fent servir el postfix en un servidor dedicat enllaçat a un
domini.
el problema és que estic rebent força spam i, tot i que ara m'intentaré
configurar el spamassassin, també m'he trobat que intentant enviar un
correu a aol em contesta que el meu domini ha estat utilitzat per enviar
spam. em sorgeixen dos dubtes
>com puc verue els correus sortints del postfix per comprovar que no
s'està utilitzant el servidor de forma indiscriminada
>com puc bloquejar que es faci aquest ús

gràcies i fins aviat!
--

esteve serra clavera