Re: Actualitzo Sid i ara no tinc accents

On dj, 2004-04-08 at 15:12, Quim Gil wrote:

> A l'.xmodmap parla d'un teclat PC102 quan al xfreex86 he definit un
> PC105. Es normal aixo?

Baixa't l'aplicació xkeycaps on podràs escollir el tipus de teclat.
Podràs seleccionar PC-105 (Spanish) i t'escriurà un nou fitxer de
configuració .xmodmap-usuari. Sobreescrius aquest fitxer pel teu
.xmodmap (fes-ne una còpia de seguretat!!).

Jo l'he utilitzat per configurar el teclat del meu portàtil perquè no em
reconeixia les opcions del keypad (també tenia reconegut un teclat PC102
i el vaig canviar per PC105) i ara ja em funciona bé.

--
Albert Solana - also known as Txena -