Re: Actualitzo Sid i ara no tinc accents

On dj, 2004-04-08 at 11:28, Quim Gil wrote:

> Mmmm no te gaire logica. Al nou usuari que he creat el locale surt en
> aquest mateix ordre i els accents rutllen:
>
> ------------------------
>
> quimet@tort:~$ locale
> LANG=ca_ES@euro
> LC_CTYPE="ca_ES@euro"
> LC_NUMERIC="ca_ES@euro"
> LC_TIME="ca_ES@euro"
> LC_COLLATE="ca_ES@euro"
> LC_MONETARY="ca_ES@euro"
> LC_MESSAGES="ca_ES@euro"
> LC_PAPER="ca_ES@euro"
> LC_NAME="ca_ES@euro"
> LC_ADDRESS="ca_ES@euro"
> [...]

Pot ser culpa d'una reconfiguració del fitxer .Xmodmap en el moment
d'actualitzar-te. Si has creat un nou usuari i sí que li funcionen els
accents, fes un diff d'ambdós fitxers i comproba'n les diferències.

Nota: El fitxer .Xmodmap es troba a /home/usuari/.Xmodmap on "usuari" és
el nom que tens assignat com a usuari de la màquina.

--
Albert Solana - also known as Txena -