Re:Instal.lar Debian en un 486 =)

Ricard Pradell Buxo va dir:
> Als CD de Debian hi ha alguna arxius bin que et permeten instalar-la a
> qualsevol ferralla, jo ho he fet en un 486 dx2 66 i 32 Mb de RAM, ara,
> aixo
> si, oblida't de kde's, gnomes i floritures. En principi necessitar`as
> copiar
> els arxius bin mitjanc,ant programes especials que ho fan a baix nivell,
> com
> rawcopy des de windows o dd des de linux. Necessitar`as 2 disquets: un per
> rescue.bin o compact.bin i unaltre per root.bin. Al cd1, a
> [...]

Ueee  =)  no ho vaig trobar aix* de /install/doc/ca/install.ca.html, ara
m'ho mirar* tamb* per fer-ho ben fet. Tot i aix*s ja gaireb* ho tinc amb
el consell del muzzol, per* em costa una mica ja que al disc dur vell no
hi tinc res, i les eines per compilar i ensemblar les haig de passar i
tals...  :S  Perqu* de programes per bootejar n'hi han un munt, per* que
et permetin fer-ho amb Cd res, ni el GAG (almenys a mi, per* no s* si ser*
per culpa que el cable IDE del lector est* connectat a la PCI de
SoundBlaster16  i *s diferent xD ).
Per* una cosa, el rescue.bin no *s per recuperar el MBR?? Ja ho probar*
tamb* amb el compact.bin utilitzant el marevell*s dd.
I sips, d'X no n'hi ficar* pas... Nom*s el paquet b*sic (que em sembla que
s*n uns 100Mb), i li far* 4 experiments.
Moltes gr*cies pels consells!!! La meva ferralleta us estar* molt agra*da  ;)

(ospes, no s* si ja l'he enviat, *s que amb el elinks poder li molesta el
php).