Instal·lar Debian en un 486 =)

Bones!
Aprofitant que he tingut temps, li he tret la pols al 486DX4 a 100 que
tenia a les golfes, i li faré probes per muntar-me un servidor (espero que
emb algun altre PC...).
El fet és que la placa base és com una mica KK, i no li pots dir que
s'arrenqui amb un CD.
El què he anat intentant ha sigut arancar amb disquets bootables(fins hi
tot amb un de windows :P ), i llabors intentar iniciar l'instal·lació,
però no ho he sabut fer.
Al directori del cd "/install" hi han algunes imatges .bin, i les he
intentat fer però també m'ha anat malament...  ;_( , i també un BOOT.BAT,
però peta.
Fins hi tot habia pensat de ficar el disc dur del 486 a la torre del PC
nou i instal·lar-li!!! JAjajaaj... però no crec que anés gaire bé.
Perquè, es pot instal·lar debian des del CD sense que l'hagi bootejat??
Alguna suggerència??? Però no em digueu d'instal·lar Debian amb
disquets... jejeejej Suposo que hi haurà alguna utiliat com ara un disquet
d'arranc que permeti bootejar el CD o alguna cosa semblant, però
googlejant/linux no ho he trobat!
Merzi.

--
      (o_   EliziR Ðeluxe ©