Re: Impressora quàntica

On Tue, Mar 30, 2004 at 10:55:54AM +0200, Quim Gil wrote:
> # /etc/printcap: printer capability database. See printcap(5).
> # You can use the filter entries df, tf, cf, gf etc. for
> # your own filters. See /etc/filter.ps, /etc/filter.pcl and
> # the printcap(5) manual page for further details.
>
> lp|Generic dot-matrix printer entry:\
>         :lp=/dev/lp0:\
>         :sd=/var/spool/lpd/lp:\
>         :af=/var/log/lp-acct:\
>         :lf=/var/log/lp-errs:\
>         :pl#66:\
>         :pw#80:\
>         :pc#150:\
>         :mx#0:\
> [...]

Hummm, no te'n refiis gaire perquè el CUPS no l'utilitzo jo.
Però pots provar d'esborrar (comentar) aquesta impressora i
llavors en el fitxer de configuració del CUPS hi poses

Printcap /etc/printcap

Llavors quan configuris una impressora s'hauria d'afegir
automàticament en aquest fitxer, de manera que tots els
programes l'haurien de veure.

Si no imprimeix, els documents es "perden", etc. sempre mira
els logs a veure si trobes alguna pista sobre què passa.

/* SOLUCIÓ DRÀSTICA */

Si estas desesperat pots fer un dpkg --purge cups* i
instal·lar el lprng. Jo el vaig configurar amb 10 minuts i
mai més me n'he tornat a preocupar. Va com una seda, i també
funciona amb samba.

--
ernest