Re: OpenOffice i els accents a Unix

On dl, 2004-03-29 at 14:20, Leopold Palomo Avellaneda wrote:

> La solució que he trobat ha estat editar el
> fitxer: /etc/openoffice/openoffice.conf
>
> i afegir al final:
> export LANG=ca_ES
>
> i finalment tot funciona perfecte. No sé si algú li pot servir, però pot ser
> si.
>
> Leo

Doncs, a mi em passava el mateix que a tu i vaig actualitzar a unstable
la versió de l'openoffice i ja em funcionaven els accents perfectament.
No n'estic del tot segur que fos aquest el motiu però no vaig fer res
més.
Ara acabo de provar la teva solució i ja no em tornava a escriure els
accents. Després d'esborrar el que havia afegit al fitxer de
configuració m'ha tornat a funcionar.
Ho comento per donar més pistes per esbrinar del cert què està passant
amb els accents en català a l'OpenOffice.
Al fitxer /etc/locale.gen hi tinc el següent:
ca_ES@euro ISO-8859-15

Salutacions,
--
Albert Solana - also known as Txena -