Re: Impressora quàntica

El 29/03/04, a les 19:42:39, Quim Gil ens deleità amb les següents paraules:
> - Amb OpenOffice surt una impressora que hi havia abans i que
> funcionava, però que ara ja no hi és a la xarxa. En canvi, no apareix la
> impressora que hi ha ara, i per més qe donc d'alta noves impressores no
> la troba. Imprimeixo i no surt res.

mmm, amb openoffice em sembla que per a la meva impressora (epson stylus
C60) li vaig haver de donar el fitxer ppd corresponent (baixat de
linuxprinter.org) a l'hora de configurar-la pq no apareixi a la llista
de totes maneres, ho he hagut de fer per a cada usuari (sort que a casa
som pocs), hi ha alguna forma de fer-ho global per a tothom? (la
configuracio de l'impresora, em refereixo)

de totes maneres, pensa que amb el tema quantic es dificil jugar-hi,
doncs encara es una ciencia poc explorada, i si la teva impressora te la
capacitat d'interaccionar amb un mon no col.lapsat, pot ser que el
resultat de la impressio hagi anat a parar a d'altres realitats que el
teu jo col.lapsat no pot percebre
si no vols perdre la impressio, la solucio es facil, fes que ningu miri
alla on hauria d'estar la impressio i aixi no es col.lapsara el seu
estat.... XD

> Juro que he fet aquestes proves en gairebé plenes facultats perceptives
> i psicomotrius.  :)

en un univers quantic aixo no es suficient, ja ho veus!

> Quim

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."