Re: postfix+mailman

Hola,

On Mar/17/2004, jotm wrote:
> hola a tots/es,
> estic configurant postfix+mailman i, de moment, puc enviar correus per??
> no en puc rebre [!]. amb l'evolution em diu que el port imap 143 no est??
> obert. tinc el imaps al 993. qu?? hi puc fer?

fes-ho pas a pas: primer configura el postfix, desprès ja faràs el
mailman

A més, el port imap 143, no té res a veure amb postfix ni amb mailman...
és per _agafar_ els mails, postfix és per enviar-los (i si tens el imaps
ja n'hi ha prou, només has de marcar que que sigui xifrada, la connexió)

fins aviat!

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info