Re: FW: El CUPS m'ha abandonat

El 15/03/04, a les 20:44:27, xscript ens deleità amb les següents paraules:

> Perdoneu si ja vaig enviar el missatge, pero em sembla que no l'he vist
> per la llista

be, ejem... ja ho he solucionat, mmm... el problema era que, emmm... be,
el cable no estava ben connectat... XD

apa!

PD: i mira que vaig mirar coses i coses... pero es clar, una cosa tant
terrenal com un cable mal connectat... X_D
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."