Problema amb Knoppix

Salut a tothom !
Per fí, després d'anys de mirar-lo de reull, he gossat instalar una distribució de Linux al meu ordinador !
Es tracta de la Knoppix 3.3 .
Estic ben content de començar a allunyar-me de Microsoft aprenent aquest sistema operatiu, la filosofia
del qual m'interessa tantíssim !
El problema és que no em reconeix el modem ADSL que em funciona perfectament en Windows.
El modem en qüestió és un " USB ADSL Modem de U.S. Robotics " amb el nº de sèrie
USR208500 .
Ja fa uns dies que ho intento i no consegueixo, de cap de les maneres, solucionar-ho.
Tinc tantes ganes que ... uf !
Em podeu ajudar ?

        Hermini