Problemes amb el kernel 2.4.18

Hola molt bones. Hos explico una mica els problemes que estic tinguent...
Tinc un toshiba tecra 510cdt que té 6 anys. He instal·lar Debian per disquets+xarxa. En el moment de isntal·lar m'ho va fer amb el nucli 2.2.20. Ara he decidit instal·lar 2.4.18 fent apt-get install kernel-image-2.4.18-586tds o alguna cosa de l'estil.
Em trobo amb un kernel panic:

VFS: Cannot open root device "303" or unknown-block(3,3)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(3,3)

He modificat la lilo especificant la opcio initrd=/initd.img
Tambè he afegit la opció root=/dev/hda3 (on tinc / )

No sé que coi passa, sempre que intento actualitzar el nucli en aquest ordinador i recopilar una versió nova em sol donar el mateix kernel panic.
Espero que em podeu donar un cop de mà.

Moltes gràcies,
Jaume Soler