utilitzar un pc com router adsl

Hola
Tinc l'intenció d'instal.lar una línia ADSL, fins ara em connecto util.litzant
un módem 56k i una màquina Debian amb NAT que fa de router entre el módem i
la meva xarxa casera. El que m'agradaria saber és si puc util.litzar un
ordinador com a router ADSL o bé necessito un router hardware i un ordinador
amb NAT, replicant més o menys el que ara tinc amb la línia RTB. Si no em cal
router hardware, quins paquets hauria d'instal.lar per que el meu ordinador
pogués fer de router?