Re: Actualització del kernel...

Hola,

L'important després d'instal·lar un kernel és poder arrancar el sistema. És a dir, configurar de nou bé el bootloader. Pels mòduls no et preocupis ja que els pots carregar en haver reiniciat amb el nou kernel. Els únics mòduls o funcionalitats que podrien no deixar-te arrancar són els que fan referència al sistema de fitxers de la teva partició arrel.

Fins ara,