Re: posar 5 altaveus amb creative 5.1 sota soundlbaster live

From: Albert Sellarès <whats_up@salles.mine.nu>
To: "David A." <linuxissexy@hotmail.com>,debian-user-catalan@lists.debian.org
Subject: Re: posar 5 altaveus amb creative 5.1 sota soundlbaster live
Date: Fri, 05 Mar 2004 16:08:07 +0100

tinc una soundblaster live amb uns altaveus creative 5.1 d'akells, amb 5 altaveus i 1 subuffe. Sota linux 2 altaveus i el subuffer sempre m'han nat.. però els 3 restants no sé com fer-los funcionar. He provant posant-me alsa pro amb alsa naven 2 tb, pudé es que nno ho he sapigut configurar bé.. però vaja amb oss tp m'anaven els 5. S'ha de configurar d'alguna manera especial o s'ha de fer algo? hi ha algú que li funcionin tots 5? com s'ho ha fet?

Dons si, i sense dificultats.  :)

A casa tb tinc uns 5.1, però la targeta no és sounblaster.

Kernel 2.4.x
La solució va ser instalar els mòduls d'alsa i executar el alsamixer per desblokejar la sortida dels altres altaveus.

desblokejar la sortida d'altaveus? amb alsamxes he provat de apujar el volum de tot.. i lo maxim que he pogut fer ha sigut regular el volum d'akjests 2 altaveus que sí que em van :(

Kernel 2.6.x
La solucio va ser compilar-lo amb suport per la meva targeta, i executar l'alsamixer per a poder desblokejar la sortida dels altres altaveus.

A un amic li vaig instalar (fa tems) una sound blaster live 5.1. El problema k tenia era que no li funcionava la sortida digital. En aquells moments no estava suportada per alsa (ara ja no se) i vam anar a parar a: http://opensource.creative.com/ Ens vam descarregar els drivers, els vam posar i superfacilment. Em sembla recordar que em van agradar força ja que et venien algunes eines molt interessants, i la configuració del mòdul et venia a un arxiu molt bén documentat (amb man i tot!).

Aquí tens els paquets:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=44773&package_id=37347

Molta sort!
<< signature.asc >>