para de la actualització per un bug

Hola a tots,

uso debian testing, de moment instal·lo i actualitzo amb apt-get i tinc posat el list-bugs, que l'únic problema que li veig és el següent:

quan faig una actualització (passa sempre, però el problema està en aquest cas) (dist-upgrade) em posa que ha d'instal·lar varis paquets, els descarrego i tal però llavors un d'ells (en aquest cas el dpkg) té un bug, llavors puc ignorar-ho i instal·lar-ho tot, inclòs el paquet amb el bug, o posar-li k "no", però llavors em para tota l'actualització. Hi ha alguna forma de que no m'actualitzi aquest paquet però si la resta? el problema està en les actualitzacions que si he d'instal·lar manualment tots els paquets perquè se m'actualitzin és una matada.

ja direu...

--
Guillem Barba
Linux Registered User #339350