Re: Sound Blaster al 2.6.3

Hola

Sí, amb el 2.4 em funcionava de perles. El compilava com a mòdul, i un "modprobe sb" ja era suficient.

Ara amb el 2.6 els moduls es diuen diferent (snd-sb16).

De fet, el PnP es carrega i funciona perfectament, ja que la tarja de xarxa també és ISA i no he tingut problema.

isapnp: Scanning for PnP cards...
pnp: SB audio device quirk - increasing port range
isapnp: Card 'Creative ViBRA16C PnP'
isapnp: Card 'Realtek Plug & Play Ethernet Card'
isapnp: 2 Plug & Play cards detected total

Moltes gràcies

El Wed, 03 Mar 2004 01:24:35 +0100
Orestes Mas <orestes@tsc.upc.es> va escriure:

--