Re: Dubtes sobre Firefox i Thunderbird

Joan Tur wrote:

Es Diumenge Febrer 29 2004 16:18, en Miquel Cubells i Gonzalvo va escriure:

>Hola a tots,
>fa poc que he deixat la suite Mozilla per Firefox i Thunderbird.
>De resultes d'això, m'ha sorgit tot un seguit de petits dubtes i
>problemes que m'agradaria resoldre (utilitzo l'entorn gràfic KDE):
>-) Voldria establir Firefox com a navegador per defecte. (És a dir, quan
>faig clic a un vincle del Thunderbird vull que se m'obri el Firefox i no
>pas en Konqueror com passa ara, per exemple). Crec que cal retocar uns
>arxius anomenats x-www-browser i sensible-browser. Però no sé ben bé què
>cal fer.

Pots triar es navegador per defecte (o afegir-ne un) a kcontrol -> components
-> associació de fitxers -> htm

TEMA RESOLT! GRÀCIES! L'associació de fitxers és un tema bàsic i realment necessitava trobar des d'on es canviava.

>-) El Firefox no em reconeix tot un seguit de protocols que sí
>reconeixia el Mozilla, com ara l'rtsp (de real audio, plugin que tinc
>instal·lat)

Ni idea

Continuo sense saber resoldre aquest tema. Si ho aconsegueixo ja us diré com ho he fet.

>-)Hi ha vídeos que no se'm veuen bé. Per exemple els de
>www.telenoticies.com (tinc instal·lat el paquet mozplugger).

Idem.

Tema resolt, em faltaven uns códecs.

Sort  ;)

Gràcies!

Miquel CG

PS. Un petit comentari a tall d'opinió personal: el Mozilla-Firefox encara és un producte incomplet. Encara no disposa en absolut dels avantatges que proporciona el navegador de la suite Mozilla, però temps al temps.