Re: [Docscaliu-info]Error al localeencatala...

Hola Jordi,

A la llista de Caliu estem parlant del tema... Jo tinc una web comercial
en un servidor ianqui i encara tenen el locale amb la falta.. el que
volia saber és qui se n'encarrega de fer i mantenir els locales... I és
el que no treiem l'entrellat... L'últim missatge em dirigia a la penya
de debian i ara no sé si pensar que depén de cada distro o és algo que
va per separat (com seria més lògic).

Fins ara i gràcies,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la