Re: nat i iptables

Hola,

Actualitzar el kernel no és res traumàtic des del punt de vista dels sistemes de fitxers. (Per tant no hauries de tenir por de matxacar les teves dades) El que pot passar és que no reconfiguris bé el bootloader i no t'arranqui bé el sistema. Tot i que sempre pots arrancar des d'un disquet o des d'un CD (Knoppix val per muntar la partició i reconfigurar el què calgui). Una altra cosa que pot passar és que el nou kernel no tingui suport per a característiques necessàries (sistemes de fitxers, altres) i falli al arrancar. Però això és improbable si s'usen les imatges que venene empaquetades per Debian ja que porten les opcions més habituals. Recompilar un kernel des de 0 és difícil pel munt d'opcions que hi ha. Si us hi voleu aventurar recomano partir d'una configuració per a un kernel de versió similar o igual (al directori /boot hi ha fitxers de configuració pel kernel per a les versions instal·lades).

Repeteixo, els kernel-image* de Debian han de portar els mòduls d'Iptables de sèrie.