nat i iptables

hola de nou a tots/es,
estic intentant compartir la connexió de cable a la xarxa d'ordinadors que tinc
i no puc carregar els mòduls d'iptables.

modprobe iptable_nat
modprobe: Can't locate module iptable_nat

és possible que sigui degut que tinc una versió antiga de kernel? de ser així hi
ha diverses preguntes ...
>em vaig instal·lar debian per xarxa fa tres setmanes com a molt i, per tant, em
vaig crear un mini bootcd per iniciar la instal·lació. és possible que en aquest
mini bootcd es posès un kernel 2.0 o 2.2?
>per actualitzar el kernel he vist alguna pàgina però no les tinc totes. he
visitat
http://kerneltrap.org/node/view/799
i em sembla frça bé però no sé si em podeu recomanar alguna altra
>quin kernel baixo? 2.6.3 o 2.4.25?

gràcies per tot i fins aviat!

esteve serra

http://webmail.mf.tc