Instalacio Woody kernel 2.4.18

Hola,

Fins ara sempre he tingut una Mandrake 9.1 i m'he instalat en un altre ordinador el Woody amb l'opció bf24. El Woody bé amb aplicacions i llibreries bastant antigues i aqui és produeix el gran problema. Tinc Adsl usb amb el comtrem ct-350 i abans de poderlo instalar tinc que fer un update (upgrade) del sistema,
doncs amb el kernel 2.4.18 no compila.
No tinc internet amb aquest ordinador i per tant no se que fer. He pensat en baixar-me les imatges del sarge amb el jigdo i passarles a CD per després amb el Woody sense internet fer un upgrade amb apt-cdrom. Abans de fer això (doncs les imatges ocupen molt) voldria saber la opinió d'algú que també hagi passat per aquí.
Gracies
Jordi