Re: algú usaamb linux algún modem intern

Missatge citat per: Rafel Puchades <rafel@aucfp.upv.es>:

> algú usa amb linux algún modem intern?

jo utilitzo un conceptronic extern i com a curiositat quan el vaig comprar fa un
any posava a la capsa compatible amb linux.Al principi vaig utilitzar un
robotics intern i ja a la instalació m'ho detectava tot.
> s'ha de fer alguna cosa especial?
res, instalarho que jo sapiga encara que si vols mes ajuda respecte a instalació
 potser et ve l'explicacio al manual d'instalacio

> quin model??
pots escollir pero els modems usb petitots tambe son winmodems pel que si no
vols problemes mirat un modem amb procesador intern

> conceptronic??
o el que vulguis.

> n'he vist un a una tenda del meu poble i no vull comprar-lo  i que
> després sols puga accedir a Internet des de  WinDOs

aixo em sona que no et pasara ni amb winmodem perque per ara no conec cap modem
que no es pugui instalar. la dificultad d'instalacio es un altre tema.Per cert
que si trobes que la tenda tel ven molt car proba amb tendes virtuals que inclus
n'hi ha especialitzades amb linux

> gràcies

A tu i a preguntar