Re: hyphen de català amb LaTeX

Hola,

he seguit una mica el fil aquest i voldria fer uns comentaris:

- el primer que és una mica rollo que una qüestió estúpida de llicències
lliures que es va resoldre al juliol [1] escara avui, a mitjans de febrer no
estigui inclosa a sarge.

- segon, cal fer més passes per instal·lar aquest fitxer a la sarge (neta, de
cero, no upgrade de woody suposo), apart de copiar-ho i executar el texhash.

1) agafar el fitxer i copiar-ho a
/usr/share/texmf/tex/generic/hyphen/
2) executar texconfig
3) triar
HYPHEN    hyphenation
4) triar qualsevol (crec) que editar el fitxer:
/usr/share/texmf/tex/generic/config/language.dat
5) afegir la línia (abans calia descomentar-la)
catalan         cahyph.tex
6) i aleshores, en teoria el propi texconfig hauria de fer la resta ia
actualitzar el que calgui.

Leo

[1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=219294
A Diumenge 01 Febrer 2004 15:42, Ernest Adrogué va escriure: