URGENT! necessito KNOPPIX amb 2.6 (per accés a NTFS)

Com no tinc problemes amb un ordinador amb Windows 2000, amb el disc dur formatejat a NTFS i necessito moure arxius pel disc dur. des de windows (que té uns sistemes per recuperar dades kuan el S.O.es fot, k ti cagues) no puc fer res (la "cosola de recuperación" está tremendament limitada) i amb el KNOPPIX 3.3 k em vaig baixar ahir d'un servidor suposo k oficial tampoc les puc modificar pq té nucli 2.4.22 i no pot modificar dades quan estan a NTFS.

algú sap d'on em puc baixar un KNOPPIX amb nucli 2.6 (bueno, jo sé segur que el 2.6.1, el que tinc posat al meu PC, ho pot fer)?
o hi ha alguna manera de "canviar el nucli" del KNOPPIX (tinc la imatge)?

necessitaria una resposta ràpida, si us plau!!!!

gràcies

--
Guillem Barba
Linux Registered User #339350