Re: Un ratolí que no acaba de funcionar

Enric Ferrer wrote:
Hola:
M'he llegit tota la documentació sobre XFree86 i la configuració dels ratolins i no acabo de conseguir que em funcioni l'scrolling. El meu ratoli és un Logitech PS/2 de 2 butons + wheel i em funciona però no permet el moviment amb la rodeta?
Quines opcions hauria de posar a la secció del ratolí del XF86Config-
4?.
Jo tinc posat que el port és /dev/psaux el protocol PS/2 que hi ha 3 butons (comptant la roda) i no sé si posar quelcom a ZAxisMapping...
Què podria fer?
Salutacions.
Enric.

la roda són en realitat 3 botons:
1- apretar (en vertical, com qualsevol botó)
2- endavant
3- endarrera

sumats als altres dos són 5, per això en Carles (i jo) al ZAxis... posa 4 i 5

el que no estic d'acord amb ell és amb que l'Emulate3Buttons ho té a True, si té fins a 5 botons, el tercer no l'has d'emular .... crec

        javier
 jmaoem@vodafone.es
         lleida