Un ratolí que no acaba de funcionar

Hola:
M'he llegit tota la documentació sobre XFree86 i la configuració dels
ratolins i no acabo de conseguir que em funcioni l'scrolling.
El meu ratoli és un Logitech PS/2 de 2 butons + wheel i em funciona
però no permet el moviment amb la rodeta?
Quines opcions hauria de posar a la secció del ratolí del XF86Config-
4?.
Jo tinc posat que el port és /dev/psaux el protocol PS/2 que hi ha 3
butons (comptant la roda) i no sé si posar quelcom a ZAxisMapping...
Què podria fer?
Salutacions.
Enric.

Final tagline : All you need to visit is ... http://www.leader.ru