Recompilar el nucli

Tinc alguns dubtes a l'hora de recompilar el nucli. Sé que la configuració del nucli actual està a /boot/config-[versio_del_nucli_etc]. Per exemple, tinc un nucli 2.2.20 : /boot/config-2.2.20-idepci on hi ha totes les especificacions per el nucli. Ara vull compilar la 2.6.1 i m'agradaria agafar la configuració que ja tinc com a base per retocar algunes opcions. He llegit que s'ha d'agafar i copiar amb el nom .config allà on es recompila, per exemple /usr/src/linux-2.6.1/ per desprès retocar les opcions amb make menuconfig/config/xmenuconfig etc. Però dec cometre algun error, ja que no m'agafa les configuracions i tinc un Kernel Panic! :(
En fi aviam si algú em pot donar un cop de mà amb tot això...

Gràcies,
Jaume Soler
jsoler@hacktivisme.org