instal·lant quanta

Hola a tots,
estic intentant instal·lar quanta des del cvs. em baixo els arxius i tot bé, però quan faig ./config em surt el següent error: checking for X... configure: error: Can't find X includes. Please check your installation and add the correct paths!

a la documentació de la web em diu que fagi un "test" d'exportar KDEDIR i QTDIR i em surten que no s'exporten, també diu:
Add path-to-kde3-bin-directory to your PATH
però no sé quin és akest directori, i em sembla que no tinc les includes del KDE. el que he posat al directori és /usr/lib/kde3 export PATH/usr/lib/kde3:$PATH, tant des d'usuari normal com des de su.

alguna ajuda??? (he intentat trobar la solució però jo seré el primer en anar al curs aquest de saber trobar la info :-( )

--
Guillem Barba
Linux Registered User #339350