hora del sistema

Hola

Tinc un sistema on conviuen una partició de XP i una altre de Woody, solen ser
bons veïns, però no es posen d'acord en l'hora que és. El que passa, és que
un marca una hora més que l'altre. és a dir, si XP em diu que son les 12,
rearrenco, carrego woody i insisteix que és la 1. Si ho canvio a woody i poso
les 12, llavors rearrenco XP i em diu que són les 11. De quina manera puc
posar-los d'acord? Crec que l'errada va estar en la instal.lació de woody,
que em vaig fer un galimaties en la configuració del rellotge del sistema,
però no sé com arreglar-ho.

Mmmmm... la sol.lució "borra XP!!!", tot i ser bona, és inviable de moment...