guirigall amb kdelibs, versions de debian i QUANTA

He creat un fil nou perquè el tema variava molt de l'inicial, però és continuació de "Re: [Comandob] editor web WYSIWYG: instal·lació de quanta" i resposta del missatge d'Alejandro Exojo (les parts que m'interessen les poso a baix de tot.

primer de tot, perdona Alejandro (i altres i també les hi ho he fet) per posar la vostra direcció en public, no he trobat la opció que no m'ho posi automàticament l'Opera (si algú ho sap, si us plau, li ho agrairia) i a vegades se m'oblida de treure-ho (si cal ja em canviaré de client).

i al tema:
després de llegir el que em posa de que tinc coses molt rares i lo del les kdelibs he mirat quines tinc instal·lades, i tinc les kdelibs4, kdelibs però no kdelibs4-dev (ho comento per si es necessari però m'ha semblat que és per a desarrolladors) i pes suposat, cap kdelibs3***. llavors, llegint l'article http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1609 he pensat que potser el meu "guirigall" ve perquè tinc posades preferences molt altes per woody i sid quan m'interessa estar a sarge (us adjunto el sources.list i el preferences).

PREGUNTA NÚMERO 1:
llavors jo dic: si vull estar a TESTING, però hi ha alguns paquets que els tinc de woody o unstable (perquè no estan a sarge), he de tenir a preferences el ping a 50, no? vale, però si faig això, quan posi apt-get upgrade se m'actualitzaran aquests paquets o al no estar a sarge no????

PREGUNTA NÚMERO 2:
ara tinc una mica de guirigall (per això dels prioriti de preferences), però si ara canvio el preferences i el poso bé i vaig fent dist-upgrade's, amb un temps (unes setmanes, suposo) tornaré a tenir el meu sistema correcte a TESTING??

PREGUNTA NÚMERO 3 (sobre QUANTA):
vull tenir el QUANTA 3.2 en SARGE, com m'ho he de fer????

PREGUNTA NÚMERO 4 (sobre KDE):
uso el KDE, la versió 3.1 i la uso amb un mirror (a sources.list) de unstable perque no existeix a testing. se solucionarà aquest problema (de que no estigui a testing)? quina és la millor manera perquè no hi hagi problemes de dependencies derivat d'això (o és que no n'hi han i els meus problemes venen d'altres llocs)??

moltes gràcies i perdoneu que m'ha kedat un e-mail llarguet.

guillem

El dia Fri, 16 Jan 2004 13:59:34 +0100, Alejandro Exojo va escriure: