Re: Freqüència de la pantalla

On Sun, Jan 18, 2004 at 06:32:31PM +0100, EliziR Ðeluxe © wrote:
> Voldira saber com es pot canviar la resol·lució de pantalla directament,
> ja que fent un "#dpkg-reconfigure xserver-xfree86", puc triar entre:

zless /usr/doc/HOWTO/en-txt/XFree86-Video-Timings-HOWTO.gz

És "una mica" entretingut. El millor és agafar un mode prefabricat
de /etc/fb.modes i anar-lo retocant a ull amb l'ajuda del xvidmode.

> I el meu monitor de 19", a 1600x1200 només suporta fins a 70Hz, i si fico
> freqüència a 75Hz, em surt la pantalleta i no es veu res, i a 60Hz...
> Doncs mareja un mica...  =)

Home, entre 60 i 70Hz no notaras gaire diferencia. Amb una resolució
més petita podries arribar tranquilament a 80 o 90... es qüestió
d'anar provant.

> XF86Config
> XF86Config-4                    <- El principal?
> XF86Config-4.in
> XF86Config-4.debconf-backup     <- Còpia de seguretat?
> XF86Config.in
>
> Si algu em pot concretar quin és cadascún també m'aniria bé  xD

A part del segon els pots esborrar tots.

> Sinó, si a algú li va bé que en pastegi el seu "XF86Config-4". que
> també tinc algun problema amb el teclat...  :S

Section "InputDevice"
	Identifier	"Teclat"
	Driver		"keyboard"
	Option		"CoreKeyboard"