Re: impressora windows...

acabo de veure que tenia desactivara la opció per acceptar impressions de l'administrador de webmin.... ara ja imprimerix, però el que suposava que era la prova d'un arxius PostScript ha estat l'arxiu en txt (em refereixo que només ha tret les deficinions del fitxer) suposo que dec haver d'instal·lar algun driver on he posat "Cap"; algú sap com fer-ho per una impressora Epson? o el problema vé d'alguna altra banda?

gràcies

Lluís Forns Puigmartí wrote:

estic intentant imprimir en una impressora compartida per una màquina WinXP a través de xarxa. La impressora està compartida correctament perquè des d'altres màquines Win hi puc imprimir correctament, però no hi ha manera des de linux; he seguit el manual que he trobat a:

http://www.linux.com/howtos/Debian-and-Windows-Shared-Printing/printing_to_windows.shtml#netprint

que sembla que em solucionaria la vida, però no he pogut imprimir de cap manera. El resultat de llistar amb samba els recursos compartits és:

lluis:~# smbclient -L montse -U lluis
Password:

       Sharename      Type      Comment
       ---------      ----      -------
       IPC$           IPC       IPC remota
       print$         Disk      Controladores de impresora
       EPSON_ESTUDI   Printer   EPSON Stylus Photo 830 Series
Documentos c Disk ADMIN$ Disk Admin remota
       C$             Disk      Recurso predeterminado

       Server               Comment
       ---------            -------

       Workgroup            Master
       ---------            -------
lluis:~#

Ara estic intentant compartir-la mitjançant webmin, i sembla que l'instal·li correctament però no em deixa fer ni la pàgina de prova.

els paràmetres que uso són:
-Servidor remot windows: montse
Impressora: EPSON_ESTUDI
Usuari: lluis
Contrasenya:
Grup de treball:

I a driver d'impressió tinc sel·leccionat "Cap", perquè a la llista de CUPS no n'hi apareix cap i no sé què posar.

Si algú em pot donar alguna pista de com solucionar el problema li estaré molt agraït.

PD: l'error que dona el webmin al intentar imprimir és:
Imprimint la pàgina de prova amb l'ordre lpr -PEPSON bw\.ps...

lpr: unable to print file: server-error-not-accepting-jobs

*...l'ordre ha fallat!
*