impressora windows...

estic intentant imprimir en una impressora compartida per una màquina WinXP a través de xarxa. La impressora està compartida correctament perquè des d'altres màquines Win hi puc imprimir correctament, però no hi ha manera des de linux; he seguit el manual que he trobat a:

http://www.linux.com/howtos/Debian-and-Windows-Shared-Printing/printing_to_windows.shtml#netprint

que sembla que em solucionaria la vida, però no he pogut imprimir de cap manera. El resultat de llistar amb samba els recursos compartits és:

lluis:~# smbclient -L montse -U lluis
Password:

       Sharename      Type      Comment
       ---------      ----      -------
       IPC$           IPC       IPC remota
       print$         Disk      Controladores de impresora
       EPSON_ESTUDI   Printer   EPSON Stylus Photo 830 Series
Documentos c Disk ADMIN$ Disk Admin remota
       C$             Disk      Recurso predeterminado

       Server               Comment
       ---------            -------

       Workgroup            Master
       ---------            -------
lluis:~#

Ara estic intentant compartir-la mitjançant webmin, i sembla que l'instal·li correctament però no em deixa fer ni la pàgina de prova.

els paràmetres que uso són:
-Servidor remot windows: montse
Impressora: EPSON_ESTUDI
Usuari: lluis
Contrasenya:
Grup de treball:

I a driver d'impressió tinc sel·leccionat "Cap", perquè a la llista de CUPS no n'hi apareix cap i no sé què posar.

Si algú em pot donar alguna pista de com solucionar el problema li estaré molt agraït.

PD: l'error que dona el webmin al intentar imprimir és:
Imprimint la pàgina de prova amb l'ordre lpr -PEPSON bw\.ps...

lpr: unable to print file: server-error-not-accepting-jobs

*...l'ordre ha fallat!
*